Prečo práve Ubytovanie na Slovensku?
I keď sa v poslednom čase rozmáha, je obchodovanie na internete je na Slovensku ešte stále v plienkach. Hlavným dôvodom je nedôvera zákazníka v tento spôsob nakupovania, ktorý pri nákupe na internete nemá možnosť si kupovaný výrobok vziať do ruky a pbzrieť, príp. vyskúšať, a teda kupuje "mačku vo vreci". Pri obchodovaní s ubytovaním na internete je to však úplne naopak. Tu mu hľadanie ubytovania cez web prináša akúsi pridanú hodnotu, ktorú by pri hľadaní v papierovom katalógu nenašiel. Na webe vďaka v podstate neobmedzenému priestoru môže dostať omho podrobnejší opis ubytovacieho zariadenia, viac obrázkov zariadenia i okolia, informácie o možnostiach rekreačného vyžitia v okolí a pod.
Ubytovanie sa na Slovensku cez web funguje dvoma spôsobmi. Buď web stránku s ubytovaním vlastní priamo cestovná kancelária, ktorá okrem zoznamu ubytovacích kapacít, priamo spolupracuje s vlastníkmi ubytovacích zariadení, a s klientom vybaví všetko od platenia, komunikácie s vlastníkom zariadenia až po prípadnú reklamáciu. Toto má svoje výhody i nevýhody. Výhodou je minimum starostí, proti je napríklad nutnosť platby vopred, vyššia cena (kôli provízii pre CK) a menšia flexibilita.
Druhým spôsobom je použitie web stránky len ako akýsi katalóg, ktorý ubytovanie priamo nepredáva, ale pôsobí len ako rekladmný priestor pre ubytovacie zaradenia. Keď sa klient rozhodne pre konkrétne ubytovanie, pomocou kontaktu na stránke sa nakontaktuje priamo na prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia, s ktorým si už dohodne podrobnosti svojho pobytu. Tento spôsob ponuky ubytovania (tzv. priame kontakty) chcem na svojej stránke prevádzkovať aj ja.
Ešte dodám, že som pri browsovaní narazil na zaujímavú stránku autopožičovňa prešov. Tak toto je v skutku naozaj pohoršujúce.
Ubytovanie sa na Slovensku cez web funguje dvoma spôsobmi. Buď web stránku s ubytovaním vlastní priamo cestovná kancelária, ktorá okrem zoznamu ubytovacích kapacít, priamo spolupracuje s vlastníkmi ubytovacích zariadení, a s klientom vybaví všetko od platenia, komunikácie s vlastníkom zariadenia až po prípadnú reklamáciu. Toto má svoje výhody i nevýhody. Výhodou je minimum starostí, proti je napríklad nutnosť platby vopred, vyššia cena (kôli provízii pre CK) a menšia flexibilita.
Druhým spôsobom je použitie web stránky len ako akýsi katalóg, ktorý ubytovanie priamo nepredáva, ale pôsobí len ako rekladmný priestor pre ubytovacie zaradenia. Keď sa klient rozhodne pre konkrétne ubytovanie, pomocou kontaktu na stránke sa nakontaktuje priamo na prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia, s ktorým si už dohodne podrobnosti svojho pobytu. Tento spôsob ponuky ubytovania (tzv. priame kontakty) chcem na svojej stránke prevádzkovať aj ja.
Ešte dodám, že som pri browsovaní narazil na zaujímavú stránku autopožičovňa prešov. Tak toto je v skutku naozaj pohoršujúce.
0 Comments:
Zverejnenie komentára
<< Home