nedeľa, januára 16, 2005

Ubytovanie na Slovensku štartuje

Začiatkom roku 2004 som pracoval na webstránke pre jednu nemenovanú spoločnosť, zaoberajúcu sa cestovným ruchom v Bratislave. Pri prácina nej som si všimol, aké obrovské peniaze sa točia v cestovnom ruchu na internete. Napríklad stránka www.bratislavahotels.sk, mala v tom čase podľa štatistiky NAJ okolo 1000 návštev denne. Ak by malaprovízie od hotelov za sprostredkovanie ubytovania približné tým v už spomínanej spoločnosti, pri počte objednávok hoci len 50 denne, príjemz takejto stránky by bol 160 000,- Sk mesačne, a to všetko pri v podstateminimálnej námahe zo strany prevádzkovateľa stránky...
V malej krajine, akou Slovensko bezpochyby je, asi milióny na niečom podobnomnezarobíte. Na druhej strane je však slovenský internet ešte stále v plienkach a ktokoľvek, kto má prehľad v najnovších svetových trendoch WWW (SEM,SEO,Copywriting), môže ľahko uspieť v ľubovolnej, hoci i vysoko konkurenčnej oblasti.
Toto všetko je však len moja teoretická domienka, ktorú sa chystám dokázať v praxi v mojom projekte Ubytovanie na Slovensku - portál s databázou priamych kontaktov na ubytovacie zariadena na Slovensku. Ubytovanie je aj na Slovensku vysoko konkurenčná oblasť. Na internete je niekoľko podobných portálov, za ktorými stoja etablované spoločnosti. No a v tomto prostredí sa idem ja, sťaby jednotlivec, presadiť a prebrať vätšiu časť návštevníkov a tým pádom aj ziskov týmto portálom. Chcete vedieť ako sa mi darí? Čítajte blog Ubytovanie na Slovensku.

3 Comments:

Anonymous Anonymný said...

mohli by ste mi poslat www stranku, kde sa Vas projekt ubytovanie na Slovensku nachadza ?

2. novembra 2005 o 6:24:00 SEČ  
Anonymous Anonymný said...

Tento rok som mal normalny fulltime job, tak som na tom nemal cas pracovat ( сo sa vsak uz zmenilo, a dufam ze zaciatkom buduceho roku to bude bezat :) ).

Ak si chcete pozriet dev verziu tak bezi na:

http://158.195.103.138/uby/

2. novembra 2005 o 12:20:00 SEČ  
Anonymous Anonymný said...

Ta stranka mi nefunguje .. timeout

13. januára 2006 o 13:45:00 SEČ  

Zverejnenie komentára

<< Home