pondelok, januára 31, 2005

Ako spraviť stránku úspešnou?

Niekto by mohol namietať, že nemám šancu oproti už zabehaným portálom, za ktorými stoja firmy s finančným zázemím. Ubytovanie naštastie nie je, oblasť, ako napríklad pracovný trh, kde server www.profesia.sk, je pojmom a poraziť by sa dal napríkladcielenou mediálnou kampaňou. Kedže v oblasti ubytovania zatiaľ žiaden takýto pojemneexistuje, hľadajú si ho ľudia väčšinou pomocou vyhľadávačov typu Google, Zoznam a pod.
Môj úspech teda tkvie v tom, aby si ma ľudia, ktorý ubytovanie hľadajú pomocou týchto vyhľadávačov našli, dostali sa z nich na moju stránku a tam ich už môžem presviedčať svojim kvalitným obsahom, že sa im oplatí hľadať ubytovanie, a vecis tým súvisiace práve na mojej stránke.
Optimalizácia pre vyhľadávače, takzvané SEO (časť môjho plánu s dobrým umiestnením vo vyhľadávačoch) a Internetový marketing, IM (druhá časť, s presviedčaním o mojej kvalite) sú oblasti internetu s veľmi dynamickým rozvojom. A podľa môjho názoru aj klúčové oblasti, čo sa týka úspešnosti internetového biznisu. Ak sa chcete udržať na vrchole vo svojej oblasti, musíte byť v SEO a IM stále o krok pred Vašou konkurenciou. Čo však na Slovensku vôbec nie je až taký problém ako by sa mohlo zdať, kedže internet je na Slovensku ešte stále v plienkach.

Chcete vedieť v čom bude Ubytovanie na Slovensku lepšie ako podobné stránky v oblasti SEO a IM? Čítajte další príspevok tohto blogu.